Strony

Cytat

2017. szeptember 9., szombat

Girl Online 2. - A turné

Mi ketten a világ ellen, emlékszel?
 Az eleje nem volt túl jó. Nehezen haladtam vele, viszont a vége lenyűgözött, így nagyjából ez kiegyenlítette a másikat. Most viszont nem Penny volt a kedvencem, hanem Leah - bár azért nem hiszem, hogy minden világ-szuper-sztár ilyen kedves és közvetlen lenne pusztán azért, mert egy másik hírességgel jársz - de mindegy, ez egy könyv, és fikciónak viszont jó. Vigyázat, az értékelés spoilert tartalmazhat!


Írta: Zoe Sugg 
Kiadás: 2017, Libri

Deant és Blaket már legelőször is utáltam, így nem nagyon lepett meg az, hogy végül egymás ellen fordították Noaht és Pennyt, bár nem hittem volna, hogy Dean lesz asulyosigazsag. Viszont Leaht imádtam - egyáltalán lehet őt nem szeretni? Pennyt ott segítette, ahol tudta. És arra az albumborítóra is annyira kíváncsi lennék...
Noaht ebben a részben nem kedveltem túlságosan, az már a minimum lenne, hogy a barátnőjének hisz, nem az idióta barátjának - bár nem lepett meg.

Rengeteg talán van, Penny.

Nem tudom, Megan végül hogy fog visszatérni Penny mellé, mert anno nagyon átverte, én biztos, hogy Penny helyében én elküldeném, bár az is igaz, hogy Leah-on kívül nincs más barátnője. Miss Mils-t is nagyon szerettem, bárcsak a valóságban is létezne több ilyen tanár, mint ő!


Kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz a lényegében ugyanarra az alapra épülő könyv, a Cinder és Ella 2., mennyire fog hasonlítani rá. Mondjuk, már lassan túladagolásom lesz ebből a "mutassuk meg, milyen az élete egy sztárnak"-sémára épülő könyvekből, itt van belőle a Bexi, a Cinder és Ella, most meg ez...

Egyszerolvasós könyvnek jó volt, összességében ez

pont nekem :)

Kedvenc idézetek




"Magasabbra kell céloznod, mint amiről tudod, hogy képes vagy rá."

"Nincs az élethez egy GPS?"

"A rocksztár híres lesz, beleszeret a lányba, és boldogan élnek, míg meg nem halnak. De ez nem egy hollywoodi forgatókönyv. Ez az élet, és micsoda meglepetés: néha az élet szívás."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

© Agata | WS
x x x x x x x.