Strony

Cytat

2017. október 1., vasárnap

Kelly Oram: Örökkön-Örökké (Cinder és Ella 2.)

– Már most hiányzol, te nő! 
– Jó éjszakát, te majom!
Nagyon vártam már ezt a könyvet, amióta csak olvastam, hogy külföldön megjelent. Az biztos, hogy nem ez volt életem legjobb könyve, viszont egy könnyed, aranyos sztori, mint általában a LOL-könyvek. Viszont tartanám magam ahhoz, hogy az első rész sokkal jobb volt.


Író: Kelly Oram
Kiadó: Móra, 2017
456 oldal

Kedvenc szereplőm egyértelműen Ella volt, fejlődött és le tudta küzdeni a gátlásait. Olykor viszont őt sem szerettem, amikor Briannel együtt kezdtek számomra beképzeltté válni. A már túl nyálas részek sem voltak a szívem csücskei, egyébként aranyos pár voltak. Na és persze nicknevem adója, Vivian is a legjobb, legkedvesebb karakterek között volt. Az ikrek is egész elviselhetőek voltak ebben a részben, viszont Ella apját utáltam.

– Ezt nevezed te finom célzásnak? 
– A „finom célzás” relatív fogalom, mindig a célzás címzettjének együgyűségétől függ.

Amit hiányoltam, az konkrétan a cselekmény teljes hiánya volt. Jó, akadtak aprócska sztorik,  pl. Ella összeveszik az apjával, vagy Anával..., de ennél többet vártam. Hogy Brian ne egy egészen konkrétan hiteltelen pasi legyen, aki mindenben támogatja a barátnőjét, és soha össze nem veszik vele. Komolyan, azt vártam, hogy legalább majd jól összevesznek, és egy nyálas/romantikus jelenet közepette kibékülnek. Na és helyette? Oldalakat, amik gyorsan olvashatóak, de semmi izgulnivaló, hogy legalább az olvasó várja, hogy tudja folytatni a könyvet...



Hát, nem is tudom... egynek jó volt, de ahogy magamat ismerem, újra fogom olvasni még. Ez összességében nekem 

csillagot ért. Remélem, Kelly-nek megjelennek még magyarul ifjúsági könyvei, és kicsit talán pörgősebbek lesznek. Ajánlom egyszeri olvasásra 12 éves kortól, csakis lányoknak! A fiúk azt hiszem, első körben öngyilkosságot kísérelnének meg. Sajnálom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

© Agata | WS
x x x x x x x.