Strony

Cytat

2017. október 21., szombat

Wizarding World Book Tag



Sziasztok! :)
Most (is) egy Book Tag-et hoztam, mivel a mostani könyvemről szeretnék írni, de azt kb. akkorra fogom kiolvasni, mikorra a Föld lapos lesz. Na szóval... köcönöm cépen a kihívást, @plüsskaméleon, és kezdjünk is bele!


ROXFORT - Egy hely, ahol Harry és barátai rengeteget tanultak a varázslásról, önmagukról és az őket körülvevő világról – Egy könyv, ami fontos leckét tanított neked

Antoine Leiris: Csak ​azért sem gyűlöllek titeket című könyvét választanám, méghozzá azért, mert megmutatta, hogyan lehet egy ilyen tragédiát elfogadni, átlépni rajta. Ez az egyetlen könyv, aminél könnybe lábadt a szemem.

MÁGIAÜGYI MINISZTÉRIUM - Teli titkokkal – Egy könyv, amit „eltitkoltak” előled nagyon sokáig (vagyis egy könyv, amiről nemrég szereztél tudomást, pedig már rég megjelent)
Itt a D.A.C. sorozatot választanám, ugyanis az első rész 2013-ban jelent meg, énpedig csak azért olvastam el, mert tess kivette a könyvtárból. Most már a 6. rész itt csücsül a polcomon, ugyanis kedvenc lett.



AZ ODÚ - Weasley-ék otthona, de otthont adott már Harrynek és Hermionenak is. Tele van boldogsággal és sok jó emlékkel – Egy könyv, amire mindig számítasz, hogy mosolyt csal az arcodra
Ezen nagyon sokat gondolkodtam, végül pedig Jennifer Salvato Doktorski - Lángra lobbant nyár című könyvet mondanám. Annak ellenére, hogy Rosie némely megmozdulásánál a falra másztam Pókembeeer!, mégis az egyik legjobb hangulatú könyv, amit olvastam.

KINGS CROSS - Egy hely, ami utazást és új kezdetet szimbolizál – A kedvenc könyved, amiben a főszereplő kalandos útra indul
Na, most sajnálom, hogy kilőttem a Lángra lobbant nyarat :D Viszont így az olvasmánylistámat nézegetve két könyv is beugrott: először is a Firenzei nyár, valamint a Minden, minden. Mindkettő kedvenc, így hadd' ne kelljen közülük választanom! :D

GODRIC’S HOLLOW - Harry szülőfaluja. Habár veszélyekkel teli hely, mégis követnie kell a hangot, ami ide hívja – Egy könyv, amit annak ellenére olvastál, hogy mennyi rossz értékelés született róla
Történt egyszer, egy messzi-messzi galaxisban... még a Molyon sem voltam... elolvastam az Egy ikerpár titkos naplója-t. De becsületemre mondva, csak azért, mert ajándékba kaptam. Nem is tudom, mire számítottam 35%-os csillagozással?! Kreatív felhasználásra könyv eladó. Tüzelőnek kiváló! Telefonszám: +36......



ABSZOL ÚT - Vásárolj, amennyit csak bírsz! – Egy könyv, amit annyira szeretsz, hogy akár háromszoros árat is fizetnél érte, hogy megvedd, ha nem lenne még meg
Cinder és Ella, életem második tiszteletbeli első helyet érdemlő LOL-könyve, amely visszahozta hitemet a kiadóban. Lehet tippelni, melyik volt az első xD

9 ÉS ¾-IK VÁGÁNY - Utazzunk! – Egy könyv, ami azonnal beszippantott a világába
Erre csak a HP-t tudom írni. Egyszerűen ez a világ zseniális. Biztos, hogy van valahol egy varázslósuli, ahol csak 14/15/16/... éves kortól vesznek fel diákokat!

ROXMORTS - Harry, Ron és Hermione rengeteg kalandjának helyszíne – Egy könyv, ami egy kalandozó baráti társaság vagy csapat történetét meséli el
Mondjuuuk... Itt járt Britt-Marie. Egyszer már írtam, de csak ez ugrott be xD

Még egyszer köszi a kihívást tess :) 
Az én kihívottaim:
@Antal_Zsuzsi
@Halottpénz22
@OMAM
@Luca666 - Ágota kihívott téged, de így már két törpényi okod lesz rá, hogy kitöltsd ezt a taget! :D
Ha még nem csináltátok meg, és lenne kedvetek hozzá :)
Szép napot! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

© Agata | WS
x x x x x x x.