Strony

Cytat

2017. október 25., szerda

4 Halloweeni könyvjelző ötlet | #DIY


Sziasztok! :) A We're Haunting You Together keretein belül mára egy DIY poszttal készültem, méghozzá 4 darab Halloween-i  könyvjelzőt készítettem el. Ezt az eseményt @Everglow szervezte, és egy közös halloweeni készülődést jelent, így a hét folyamán (remélem) több ilyen poszttal jövök majd! ^^

1. Boszorkányos, Kastélyos és egyéb könyvjelzők vízfestékkel


Az első darabok elég egyszerűek, hiszen csak kivágtam egy sablont (ezt én rajzoltam, de nyomtathatod is, a neten milliót találsz, például itt), és körbefestettem. Vigyázz, hogy a papír ne ázzon át!

2. Kísértet


A következő egy elég egyszerű darab, pusztán kivágtam egy alakot, majd bevágtam a kezei alatt. Valaki, melyik könyvben van a könyvjelző? ^^

3. Szörny/Halloweeni tök sarokkönyvjelző

Ez a típus az egyedüli sarokkönyvjelző a posztban, ennek hajtogatását itt tudod megnézni. A szörnyeset egy zöld papírból csináltam (15*15 cm), majd ragasztottam rá négy szemet, és a két réteg közé a "fogsorát." A másik egy narancssárga anyagból van, erre csak simán rárajzoltam a szemét, orrát és száját.

4. Múmia

Ez a kis múmia a kedvencem ezek közül. Egy sima papírra ragasztottam gézdarabokat, majd kivágtam neki két szemet és egy orrot, ezeket akár úgy is csinálhatod, hogy csak beszínezed őket. A legjobb, hogyha a hátuljára is ragasztasz egy darabka papírt, a géz könnyen szétoszlik.

Ennyi is lett volna ez a kis DIY poszt mára, addig is nézzetek be az eseményen résztvevő többi bloggerhez is! ^^

Annie: laplaputan.blogspot.hu
Adri: adrikonyvmoly.blogspot.hu
Arwen: apenchantforfantasy.blogspot.hu
MeeravalMarnath: livrefanatique.blogspot.hu
FairyDust: Missreaders.com 

Szép estét! 🤡

Ui.: Ha egy sötét alak áll az utcán egy késsel a kezében, ne engedd be! 

2 megjegyzés:

  1. Tess, ez baromi jó lett! Ha gondolod, nekem is készíthetsz a múmiából és a szellemből... ^^

    VálaszTörlés

© Agata | WS
x x x x x x x.