Strony

Cytat

2017. október 8., vasárnap

Summer Book Tag



Igen, október van. De az a helyzet, hogy megcsúsztam ezzel a taggel, és hát elméletben vénasszonyok nyara van... Mondom ezt a reggeli 3 fokkal. Mindegy, kezdjük! Köszönöm a kihívást @Halottpénz23! :)



1. Nyáron mindenkinek kicsivel több szabad ideje van, ezért az új könyvek mellett előkerülnek már a régen olvasott regények is, egy kis nosztalgia erejéig. Te melyik könyvet olvastad a legtöbbször? 
A bűnös múltam... a Szent Johanna. De 8 éves voltam! xD 

2. Ha nyár, akkor kötelező olvasmány, vagy tipikus nyári olvasmányok? Ha már nem jársz iskolába, akkor értelmezd úgy a választ, amikor még iskolába jártál! 
Hát... a kötelező a Légy jó mindhalálig. Elméletben. 

3. Szerinted tipikusan nyári olvasmány: 
Egyértelműen Jennifer Salvato Doktorski: Lángra lobbant nyár-ja. Nem a kedvenc könyvem, de annyira átjön a nyári hangulat, hogy minden évben elolvasom.

4. Ha nyár, akkor szerelem! Kedvenc könyves párosod? 
Ez az egy a tipikus gonosz kérdések közül, amit nagyon nehéz megválaszolni. Most is inkább a legutóbbi olvasmányomra hagyatkozok, szóval legyen Brian és Ella :) (Cinder és Ella)

5. Olvasmányaid alapján, te hova utaznál el legszívesebben nyaralni? 
London. Harry Potter miatt... és mert hát csak Anglia! xD álom

6. Ez lehűt! Mondj egy borzongató könyvet, amit szerettél: 
Nem vagyok nagy horror-fan értsd: egyet sem olvastam és nem is fogok, ezért nem is jut eszembe egy sem.

7. Ez felpezsdít! Mondj egy érzelmektől túlfűtött, forró szerelmi történetet, amit olvastál! 
Ööö. Talán... Nem. Nem hinném, hogy bármelyik könyvem is ilyen.

8. Idén nyáron melyik könyvet viszed magaddal a nyaralásodra? 
Idén már semelyiket )': R.I.P 2017 Nyár.... Élt 3 hónapot.

Tetszett ez a Tag, jó volt emlékezni a nyárra. A kihívottaim, ha még nem csináltátok meg:
@Antal_Zsuzsi
@Luca666
@plüsskaméleon
@Eviii


1 megjegyzés:

  1. Köszi, Tess, de már megcsináltam. (Annak ellenére, hogy végül töröltem a karcot. Egyszer elég volt.) És amúgy is, rajtad kívül ki tölt ki októberben nyári taget? Várhattál volna következő nyárig. :D

    VálaszTörlés

© Agata | WS
x x x x x x x.